Chanel and starlust

Hej på er!
De blev en ganska lång bloggpaus men de behövdes...
Jaha då var de 2012...jordens undergång enligt mayafolket.
Själv vet jag inte vad jag ska tro men jag ska göra mitt bästa för att de här året ska bli min och min familjs bästa år hahaha.
Ja, försöka kan man...
You never know what happens tomorrow ;)
Jul och nyårsfirandet var riktig nice.
Firade jul hos min familj med alla mina nära o kära. Gick hem till Wasam´s familj och hälsade på lite snabbt oxå.
Det blev många julklappar till barnen och Evangeline fick jättemycket fina kläder,Cristian fick en bärbar dator,  Natasha en gitarr och älsklingen hans "drömskor" ett par Timberland, gissa om han blev glad
Själv fick jag oxå lite julklappar, bland annat den här väldoftande underbara Chanel krämen av min älskade kuss
Sen fick jag kläder, skor och en "spa-paket" med bland annat manikyr/ pedikyr set, fotbad och massageborste av älsklingen <3
Och den här julklappen från Lush "Starlust" fick jag av mina fina barn ;)
Ska bli nice med lite spakvällar hemma nu till den tråkiga vintern.
Till nyår hälsade vi på Wasam´s familj och sen gick upp till mina kusiner och önskade alla ett gott nytt år.
Det va trevligt men tiden försvann bara kändes de som. Nästa år vill jag dansa!!!
Nyårslöften?
*tålamod, med allt och alla
*börja träna och ta hand om min kropp, min hy, hår jaa allt
*börja äta  mer hälsosamt
*spara pengar och åka på semester till sommaren med min familj
*rensa, rensa och rensa hemma
*flytta till en annan lägenhet!!!
*göra mitt bästa för att vara en bättre mamma, sambo, dotter, syster, kusin och vän.

Jalla ha en fortsatt trevlig torsdagskväll.
Imorrn blir de tvätt och sen ska vi på kalas, broshans dotter fyller 1 år.Ser verkligen fram emot de :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback