Fredag, wohoo

Hej på er! Idag var jag riktig seg på morgonen tänkte att de skulle inte vara helt fel med sovmorgon men va tvungen och träffa min syster ist och ångrar inte de för 5 öre. Köpte semlor och tidningar och tog en snabb fika innan hon åkte iväg. Syrran; Jag vet att jag kan vara lite hård ibland men det betyder inte att jag inte älskar dig tvärtom det betyder att jag älskar dig så mycket att det gör så ont i hjärtat när du hittar på dumheter. Men jag ska finnas där för dig, inte döma dig, jag ska uppmuntra och vägleda dig inte kritisera dig. Jag ska försöka hjälpa dig så gott jag kan för att du är mitt kött o blod och jag älskar dig (men hatar dina handlingar) men tillsammans ska vi kämpa <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback