Pizza hut

Hej på er!
Jaha då var man hemma efter att ha varit hos broshan hela eftermiddan i Navestad.
Innan de gick jag Wasam och Angie o åt i Pizza Hut, riktigt mysigt och god pizza, jag (idioten) va sugen på kött, så jag valde en tallrik med revbenspjäll, kycklingvingar och pomme men ångra de fett, låter gott men smakade inte riktigt som jag trodde :( Skulle ha tagit pizza!!! De va ganska dyrt :/

Anyway.... hemma hos broshan va det riktigt trevligt, vi åt Michelo´s goda äppelpaj med vaniljsås...mums
Idag har jag verkligen ätit hahhahaha
Grabbarna spelade X box och jag o Pricilla satt o snackade lite shit
Celinah är så himla söt, hon ville krama Evangeline hela tiden, längtar tills de blir lite större o börjar prata med varandra hehe
Här har ni den ena princessan Celinah Gatica

och den andra princessan Evangeline Noaman

Nae nu ska jag ta ett bad och sen mys o film med älsklingen och lilla princessan
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback