Forget your boyfriend

Hellu!!!
Igår såg jag på den nya säsongen av stylisterna på kanal 5 play, den hade premiär yesterday

Jag hade inte sett förra säsongen så jag låg framför datorn hela kvällen och såg avsnitt efter avsnitt haha. Men efter X antal timmar framför datorn började min rygg värka något oerhört att jag inte kunde sitta eller ligga längre så då hoppade jag fram till sista avsnittet , haha.
Får kolla på de avsnitten jag missade lite i taget ist. Har väldigt ont i ryggen idag, får skylla mig själv.

Anyway. Programmet är riktig intressant o rolig. Gillar man mode. smink och underhållning så rekommenderar jag o se den.
Måndagar och torsdagar på kanal5play.se

Det har börjat några riktigt bra serier i tvn nu för tiden tycker jag.

Once upon a time visas torsdagar, 20.00 på kanal 5
Revenge, torsdagar kl 21.00 på kanal  3
Mammor och minimodeller visas måndagar 21.00 på tv 3
Tunnelbanan onsdagar 20.00 på kanal 5. obs. premiär imorrn
och den 31/1 har svenska Top model premiär oxå i kanal 3 kl 20.00

Så har ni inget för er om kvällarna why not sätta sig framför en bra serie, tända lite ljus o ha lite mys pys

Just de måste bara visa upp ett par skor jag jättegärna vill ha!!!!!  Men sambon har precis köpt ett par till mig så han kommer inte bli glad att jag ska köpa ÄNNU ett par. Men de är too die for...
och skorna heter "forget your boyfriend" , so....;)

den här färgen va oxå snygg...hmmm

Eller va tycker ni?  Ska jag Go for it?
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback