Lady in red

hej på er!
fyfan vilken kyla det är ute, känner för o vara hemma tills våren kommer, hade vantar på mig ändå frös jag om händerna.
Nae jag gillar verkligen inte vintern eller kylan, me want playa and sol !!!
Anyway idag gick jag o hälsade på en god vän så det va värt o frysa häcken av sig lite hehe...
Jag hälsade på min goda vän Ely, och gissa vad jag fick? En sminkning  och en liten frisyr; så här såg det ut;
Hon är helt underbar och jätteduktig. Fick mycket tips om sminkning, saker som jag inte hade en aning om, så jag måste verkligen rekommendera henne. Hon fixar hår och sminkning + en massa tips
Jätteduktig och världens snällaste o goaste tjej.
Säg mitt namn o ni får lite rabatt hehe ;)
Hon ska skicka lite före och efterbilder på mig. Tro mig det blev världens skillnad hahaha.
På de här bilderna ser man knappt sminkningen men belive me, hon är gryym
Nästa gång jag går till henne blir det klippning, färgning och en massa slingor, ser verkligen fram emot det för att vi valde färger ihop :)
Men det blir nog nästa månad. Älsklingen ska oxå med och få en klippning ;)
Annars händer det väl inte så mycket, ska gosa med min lilla ängel en stund, sen film med älsklingen <3
update, glömde skriva att Ely finns på Frisörtorget, (Kungstorget 2) mitt emot polishuset.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback