Love love love

Hej på er!
igår gick vi o hälsade på min morbror och det va riktigt trevligt o umgås med familjen, vi kollade på några chilenska stand up komiker i youtube, fy fan va vi skrattade.
Idag gick jag o Angie o hälsade på mormor och hon lagade riktig god mat. Angie tycker om min mormor jättemycket, mormor har alltid funnits där, ända sens hon föddes kan man väl säga :)
Nu väntar vi bara på att min underbara mami kommer hem snart så min dotter äntligen kan träffa sin mormor för första gången. Fan vad jag saknat morsan, det här är första gången vi har varit ifrån varandra så länge men hon behövde komma ifrån Norrköping, för mycket huvudvärk bara här.


Vi åkte till Hageby innan och hälsade på Wasam´s familj, de va ett tag sens vi va där.
Nu ska jag försöka söva ner Angie bara busar just nu hehe.
Jag och älsklingen ska kolla på nån film, det blir säkert nån action eller thriller, well see...
jalla natti natti sötizar
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback