Grattis tio!!!!

Idag fick jag och Angie en lång sovmorron, riktigt skönt :)
Nu ska jag äta en stor frukost o sen kila iväg och köpa en present till min morbror som fyllde år igår, sen ska vi hälsa på han.
Som min kusin beskrev han i sin blogg, "han är bäst" och jag kan inte göra annat än instämma.
Det borde finnas fler människor som han i världen, snäll, ödmjuk, hjälpsam, rolig, jag kan fortsätta hur länge som helst hehehe
Grattis tio!!!!
Annars händer de inte så mycket idag, hälsar på mormor en liten snabbis sen oxå och senare ikväll tänkte jag åka antingen till hageby eller till navestad o hälsa på broshan o hans familj, well see hur mycket vi hinner med idag :)
Nae nu måste vi göra oss iordning men hoppas ni får en härlig söndag!!!
Puss på er sötizzar!!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback