Tusen blad

Hej på er!
Sorry för dålig uppdatering men har varken haft tiden eller lusten o blogga.
Men kan väl börja med o berätta att min lilla ängel har fått sin första tand, hon blev lite gnällig o kinkig men annars var allt lugnt. En till tand är på väg nu såg jag :)
Min familj hämtade BBdent, från Chile. Det är som en gele som man stryker på tandköttet och det domnar av lite. Smakar gott också, typ frukt och man köper det på apoteket (i Chile). BB dent har hjälpt massor så inte Angie får ont o gråter o skriker.

Annars har det varit lugnt, barnen är i skolan just nu och min man är på jobbet.
Min man...hehehe....menar min sambo för än har vi inte gift oss i kyrkan.
Men det kommer...


Just de vi firade min bror i söndags oxå, han fyllde år den 21/1.
Det va roligt o ha familjen här o sitta o umgås bara.
Grattis i efterskott bror!!! Älskar dig massor!!!!
Godaste tårtan...torta mil hojas



jalla hoppas ni har en underbar dag och en trevlig helg....
Nu ska jag städish lite hemma och sätta på musik så man håller humöret uppe
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback