Soul of a Lion

Hej på er glada!
Hoppas ni mår bra :)
Idag ska jag göra pizza så jag googlar runt efter nån bra recept på en god pizzadeg , det finns hur många som helst men jag har bestämt mig för att göra de med torrjäst.
Hoppas de smakar gott iaf.
Vad jag lägger i pizzan sen, jaa vi får väl göra lite magic o se vad som kommer fram ur kylskåpet hehehe

Nae men nog om de, det har varit en lugn o skön helg.
Jag och älsklingen gick och sola häromdan, det va så länge sen jag solade solarium , men nu behövde jag akut lite färg på hyn :)
Vi gick och hälsade på Wasams familj i fredags, va där hela dagen och igår åkte vi till broshan Alen och hans familj.
Han lagade riktig god mat. Vi spelade Wii och satt o snacka.Nice....
Det va roligt o se hur Priscillas mage har växt, tänk att jag ska bli faster igen.
Familjen bara växer o växer <3

Just de måste tipsa om en film vi såg igår, Michelo jag o Wasam. Den heter "Warrior", riktigt bra film, satte många tankar i mitt huve iaf och att det var massa fighter var kanon. Ni måste se den!
Nae ha en fortsatt underbar söndag...puss på er!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback