your definition of love

God morgon mina älsklingar!
Idag vakande jag pigg och glad...åt en god frukost med älsklingen och Evangeline fick lite sovmorgon. Bara positiv energi!
Idag har jag en hel del att ´göra. Ska på visning, en fyra hade vi tänkt flytta till, flickorna får ett rum och Cristian får oxå ett eget rum. De skulle vara nice :)
Anyway därefter ska jag o lillan på BVC, hon ska få sitt vaccin, hoppas hon inte blir alltför ledsen för jag vill inte att min lilla princessa ska få ont...
Sen ska vi hem o äta hos min underbara mormor och därefter tråkiga tvätten...buhuuu men men , annars samlar man på sig en massa, och de vill jag ju inte , så klart!
Igår såg vi klart på Tusenbröder, så broshan fick låna den...den är riktig bra. Det finns bara en scen som "fuckar" lite, men de kan jag tyvärr inte berätta här, men efter ett tag glömmer man nog bort de.
Jalla ska göra mig iordning nu för o springa iväg med Angie.
Ha en underbar dag trots tråkiga vädret! puss på nosen
ps. Inom några veckor kommer folk få sig en riktig överraskning ;) men än så länge är det "hemligt"
hahaha
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback