Surprise...

Hej på er!
Hemma efter en underbar dag med älsklingens familj <3
Vi berättade den stora nyheten för de och alla blev så glada...tänkte ha det hemligt ett tag till men kan inte hålla mig längre, så nu får ni också veta....
Jag och min älskling ska GIFTA OSS!!!
Ni anar inte hur underbart det känns att allt går så bra för oss
Det finns ingenting i hela världen som kan förstöra det här för oss
Vår kärlek har tagit sig igenom de svåraste hinder som finns i livet
Så nu gäller det bara att bestämma om det blir rådhuset eller kyrkan
Älsklingens familj tycker att vi ska gifta oss i kyrkan
men för mig och Wasam är det viktigaste att vi bara får säga JA till varandra
Nae mina kära läsare nu ska jag krypa in i sängen med min underbara man
och titta på en film...
Imorrn blir det fika med "brudtärnan" hehehe
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback