Fredags mys

Hej på er!
Idag ligger jag o min lilla tös i sängen o bara myser...så himla skönt o bara veta att jag ska slappa hela morgonen med henne...inga möten eller måsten ;)
nåja lite senare blir det storstädning och vika kläder o sånt, men vi har gott om tid, no stress
Igår åkte vi till hageby och firade älsklingens bröders födelsedag. Det va gott med tårta...
Skulle ta på mina nya skor, (Alexander Wang) men tänkte att jag sparar de tills de blir party istället, har sån lust o gå ut nån dag o bara dansa hela natten, de va lääääänge sen...de kommer de kommer
Kanske när Angie är lite större, har svårt o lämna henne ifrån mig än
Iaf fick hem mina snygga skor, de va jättehöga men sköna o gå i, enda nackdelen är att de låter när man går , tack vare "ringarna" , lite tråkigt men när man festar märker man inte sånt , right?

nae nu ska jag kolla på en dokumentär om "cocaine cowboys" riktigt intressant

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback