sämsta bloggaren :/

Hej på er!
hahah fick en kommentar..."du är ju sämst på att blogga" kunde inte sluta skratta :)
jag vet...men så är det väl när man har fullt upp med tre barn och en karl hemma...samtidigt som det händer grejjer runt omkring mig hela tiden så det blir väl att jag proriterar annat än bloggen
Ser inget fel i det pga jag skapade bloggen för min egen skull och ingen annans, skriver när jag vill och vad jag vill....


anyway....nu har jag fått de ur mig :)

De senaste dagarna har varit lite stressade, en massa möten här o där, familjerätten, skattemyndigheterna och en massa annat...
Det har varit fika med kussen och Amanda för ett par dagar sen oxå...det är alltid nice med fika och tjejsnack ;)
Imorrn blir det tvätt buhuuu...tråkigt men men , ibland önskar jag att jag hade någon som gjorde allt de, städning, matlagning, tvätt, ja en hushållerska :) de vore nice , men får väl drömma vidare

Har funderat väldigt mycket på "baby-sim" vi får se om de blir aktuellt snart, hoppas hoppas...har hört bara en massa positivt om de än så länge

nae sötisar nu ska jag mysa med mina älsklingar innan de ska hoppa i säng, imorrn har de skola och jag tvätt

ps. ska hämta ut ett paket oxåå...hoppas det är mina älsklingar...Wang skorna!!!!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback