Miu miu

Tjena tjena!
ligger o myser med min lilla ängel...
Igår kom min vän Amanda och Camilla hit och vi åt arabisk, fan va gott de va. Sen satt vi hela kvällen framför tradera och kollade på skor.... tradde-torsk till max hahaha. Det va trevligt igår iaf
(ringde mami o berättade den STORA nyheten, snacka om att hon blev glad, önska bara att hon va vid min sida den STORA dagen) well see
Idag har jag bara varit hemma hela dagen och fått besök av mina nära o kära.
Kussen gick precis efter en riktig skön dag tillsammans. Fan va vi har skrattat ihop. Så himla soft dag :) vi har kollat på märkesväskor och skor i nätet. Det blev "väsk-rensning" hos mig, ska försöka sälja så mycket jag kan så att jag kan köpa mig en "dyr" väska...helt sjukt att några väskor kostar mellan 10-100 000. Jag skulle lägga max 3000 på en väska, då ska det vara en jag kommer använda i flera år.
Några snyggingar!
Idag kom min vän Zunilda hit o åt med oss också, vi hade mycket att prata om. Länge sens vi sågs ju
Broshan kom hit på kvällen, o hjälpte lite o rensa hemma hehe, vi käka pizza ihop o satt o snacka en massa shit oxå, snart kommer min andra bror hem  och han har jag lovat en "torta milhojas"
Nae nu ska jag välja ut nån bra film o vänta på älsklingen som kommer hem snart <3
fortsätta drömma om väskor och skor...
natti natti bitches!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback