Kalas

hej på er!
Är helt slut efter en väldigt stressig dag...
En massa spring hit o dit hehe
Gick upp tidigt o började städa och göra iordning hemma
Sen åkte jag och Cristian till stan för o hämta tårtan jag beställde till min stora princessa
Hennes farmor åkte hit med ännu en tårta + en massa goda bakelser
Som tur fick jag lite hjälp av tjejjerna för o fixa med
räkmackorna vi bjöd på
samt disken och städningen efteråt :) Tack brudar!!!
Det va riktigt trevligt med alla som va här och jag vet att Natasha blev glad över alla fina
presenter hon fick...
Anyway nu ska jag lägga mig och vila benen och huvudet,
mina tankar verkar fara åt olika håll pga "saker" som händer i livet
Förstår inte varför man inte bara kan leva i harmoni,
WHY?
Nae nu ska jag inte yra mer utan vi får se vad morgondagen
har o erbjuda...no more drama please!!!
Go natt sötizzar
ps. tråkigt att så många i familjen inte kunde närvara av "olika" anledningar
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback