All you need is a hug sweetie!

Hej på er alla glada!
Idag har jag varit hemma hela dagen o bara latat framför tvn med Evangeline.
Älsklingen har varit o köpt en mikro och en ny dammsugare i Ingelsta :)
Mormor kom på besök så vi satt o snackade lite om allt o inget hehehe.
Igår åkte jag med Angie till hennes farmor o hälsade på.
Wasam kom en stund efter med hans nya "leksak", ja vad tror ni de va han köpte?
Exakt!... en ny bil, han kan aldrig behålla en.
Nåja hoppas han behåller den här ett par månader åtmistone.
Jag ger han inte mer än 3 månader med den heheh, men ssshhh....
Anyway vi åt gott och fikade hos hans släktningar och sen åkte hem o kollade på film.
Kärlekskomedi blev de ;)
I fredags var vi på min kusins födelsedags fest.
Det va riktigt roligt o träffa hela familjen.
Några fattades men men.
Jättegod grillad kött och potatissallad á la chilena ;)
Härligt med familjen. Här får ni lite bilder;
Födelsedagsbarnet , min kusin Viktor
Jag o min lilla bulle
Min kusin Patricio, broshan Alen , morbror Luis o lilla Phille
Min älskade mormor med lilla Angie som va lite kinkig
Broshan o lilla jag
Viktor, Pato o Karol
Helt sjuk hur familjen bara växer o växer...massa barn fanns det hehe...och några som är på väg oxå ;)
Angie, Jag o söta Emmy
Bella och Emilio
Cilla, Karol, Celinah och Phille
Så nu har jag bombat er med fina bilder på min underbara familj
Ha en trevlig kväll...nu blir det mys framför en film i väntan på älsklingen som är ute med sina homies.
Imorrn har jag en massa ärenden..spring hit o dit med andra ord , så behöver vila hehehe
natti natti bitches!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback