Klocket!

Idag har vi varit ute nästan hela dagen jag och min lilla sessa.
Vi var på visning i klocket, (jag, Angie o Wasam) riktig fint område och huset va helt underbar, fyra rum o kök, gård och förråd i gården,
men jag o Wasam har ett litet dilema ang den stora garderoben, den va STOR !!!
Jag tänkte YES, äntligen har jag plats till alla mina skor och kläder, men så kommer "älsklingen" :/ och "paxar"! ,
han vill att det ska vara hans "arbetsrum/lekrum/relax-yta" hahahaha...
men vi kom överens om att dela på den...de tycker jag är riktigt bra :)
Nåja vi vet inte ens om vi får kontraktet, de ska ringa imorgon och ge oss svar.
Det enda tråkiga är att de är så långt ifrån stan :(
Från Marielund kan man ju gå ner till stan, men klocket, hmmm, nae jag tror inte de-
Anyway sen gick jag o Angie en liten runda på stan, köpte ett par kilklackar från Scorett (hemlis) hahaha, och gick in i monki, fan vilka snygga kläder de fått in...jag har inte gillat deras kläder innan,
men nu hade de fått in en massa snyggt, köpte en grå skjorta  (har på mig den på bilden nedan),
Nu har mina stora älsklingar kommit hem så jag måste upp o laga mat....sen är det tvätt vid sex, buhuu
Och sen kommer min man hem :)
ps. måste bara tipsa om en film som fick oss att skratta sååå mycket. Riktig rolig film
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback