Sjuk...

Jaha då va man sjuk igen...faaaaan säger jag bara.
Har en sån stor huvudvärk att det känns som att huvet ska sprängas när som.
Natasha stackaren är också jätteförskyld, hon är riktig hes,
man hör knappt vad hon säger men hon har disco imorgon i skolan och vill verkligen gå på den,
så jag hoppas att hon inte får feber eller nått för jag föredrar att hon är hemma ist
men hon har sett fram emot den här festen hela veckan. Nåja vi får hoppas att hon blir bättre tills imorrn.
Annars händer det väl inte så mycket.
Har varit hemma hela dagen, förutom när broshan skjutsade mig till apoteket för att köpa halva apoteket haha,
man måste vara förbered,
O jag hoppas inte Angie blir sjuk
men har hört att när man ammar så blir inte barnen sjuka,
vet inte riktigt om de stämmer.
Anyway mina bröder va o hälsade på idag, riktigt nice o se Michelo efter några månader,
Suad va här oxå med en riktig tråkig nyhet...
men man får väl hoppas att allt ordnar sig till slut..."never lose hope"

Nae nu orkar jag knappt sitta här framför skärmen,
ska nog lägga mig o tycka synd om mig själv,
hatar o va sjuk, känner mig så oduglig :(
kanske sätter på nån bra film o somna till
Gillar den här texten !!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback