Passion Play

Igår såg vi denna film, jag tyckte den va bra!
Jaha , idag blev det ingen sovmorgon, Wasam gick till jobbet,
Angie ligger o tittar på barnprogram och jag har några "viktiga" samtal att ringa.
Senare ska jag iväg på ett möte o sen ska jag träffa älsklingen o se om vi får kontraktet elller ej.
det är 50/50. Jag vill flytta , samtidigt inte,
samma sak säger Wasam, det är fint område i Klocket,
men de är så långt ifrån allt...
aja vi får väl se hur det blir och då kan vi börja tänka lite mer ,
elr nått hahaha....
Efter det ska jag ta en fika med min kusin ,
we have a lot to talk about,
de slutar alltid med en liten "runda" på stan med henne hahah,
båda lika shopping-sugna 24/7
Nae nu ska jg börja röra på mig.
ha en trevlig dag sötizar!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback