I min sminkväska

Den här parfymen fick jag i present av en vän när jag fyllde år 2008, sens dess har jag vägrat byta :) älskar den och har fått många komplimanger för doften
Den här ögonbrynsskugga är min absoluta favorit, har använt den i många år
Antistresskräm. huden känns som silke efter att jag lägger denna ansiktskräm
Gillar både hypnose och hypnose drama, fransarna blir riktigt läckra
Den här concealern täcker det mesta
köpte den här för en vecka sen så den hamnar i sminkväskan ett tag, gillar att ha sotiga ögon, annars har ögonskuggan från make up store "deadly" varit en favorit
min solpuder som ger en fräsh o fin färg
Den här är super, behöver inga mer ord annat än SUPER
gillar den här kajalpennan från Lancome, sudda ut den lite och du har en bas för sotiga ögpn , annars dra en linje så blir det som "eyeliner"
Den här tvättar jag bort sminket på kvällarna med, underbar doft
en av mina absolut favorit läppstift, har säkert 100 olika men just den här knäcker, dare från make up store
så mina fina nu har ni fått reda på vad som finns i min sminkväska :)
ha en trevlig kväll, nu ska jag fixa mig lite o vänta på älsklingen,
vi ska ut o äta ;) nice
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback