Fredag....


Äntligen fredag!
Barnen har varit lediga från skolan, igår och idag, studiedagar.
Jag har storstädat hemma och rensat här o där. Fastnat framför Tradera, men nu är det bestämt.
Jag ska avsluta mitt konto där, annars hittar jag varje dag ett nytt "fynd"
Anyway de har väl inte hänt så mycket nytt...på tisdag ska vi till hyresbostäder och se om vi kan teckna kontrakt för huset i klocket...*hoppas*
Lite snare ska jag ner till stan o köpa en laddare till min macbook och se om jag hittar nått "snyggt"
helvetens jävla shopping-addict, fan va svårt det är o sluta
den här vill jag ha i julklapp iaf, helt besatt är jag!!!
Nae sweeties, nu ska jag bada min lilla ängel som är lite kinkig o sen iväg en snabbis till stan...puss
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback