Tired and sick

Hej på er!
jaha då va de dags igen. Sjuk IGEN! Måste nog gå till vårdcentralen snart. Är förkyld hela tiden känns de som  :(
o så är jag så trött hela tiden. Huvudvärk varje dag oxå.
Jag har inte ork till nånting
Nae idag är det verkligen not my day.
Tycker så synd om mig själv.
Får nog börja ta järntabletterna som legat på hyllan efter graviditeten. Men man blir så dålig i magen av de.
Köpte den här men har inte testan den än, den smakar skit men har allt man behöver...
Aja är det inte det ena är det andra.
Idag ska vi nog ta fram julpynten och köpa julgran annars får de bli imorrn.
De beror på hur mycket ork jag har kvar efter tvätten :(
Nae, nu ska jag laga mat till alla hemma, själv hoppar jag nog över den, är inte ens hungrig, vill bara ligga o sova o tycka synd om mig
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback