Tiger

Hola!
Jag är sååå seg idag, orkade knappt gå upp ur sängen, ändå vet jag att jag har massor att göra idag.
Hemma ser det ut som tredje världskriget :/ de ligger kläder överallt (har rensat min garderob),
hela lägenheten är KAOS bara men nu måste jag ta mig i kragen o städa!!!
Har latat mig tillräckligt haha...
Måste boka tvätttid oxå!!! Samma visa varje gång, en hel berg av kläder.
Anyway igår va vi på stan med kussen o shoppade :) köpte en ljuststake med texten "Faith" riktig fin,
Nu vill jag börja göra fint hemma, så det blir inredningsprylar hem, älsklingen ska köpa en ny soffa.
Men jag va tvungen o unna mig den här snygga Tiger väska som jag haft ögonen på en låååång tid.
Köpte lite kläder OCH SKORNA SOM JAG VELAT HA....MINA NYÅRSSKOR!!!!
hehehe är sååå glad över de ;)
Jalla nu ska jag städa lite till , sen har jag ett möte kl ett, därefter ska jag uträtta lite ärenden o sen hem laga mat :)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback