Biff o Bio

Hola !!!
Nu har jag moblerat om hemma...snart ska vi julpynta , jag älskar jul,
de är så mysigt o bara umgås med sina nära o kära, tända en massa ljus, doft av kanel, pepparkakor och lussekatt...
och stressen med att köpa alla julklappar, haha
vet att många hatar o springa runt o handla julklappar i sista minuten, but I love it....

Jaha...idag har jag varit på stan o "fixat" med lite ärenden och nu ska jag laga en god middag till min man som snart är hemma.
Biff med klyftpotatis och tsatsiki tänkte jag , låter de gott?
Stackaren har jobbat hela dagen och efter jobbet ska vi på bio, "tvingade" han o följa med för o se Breaking Dawn (igår va biljetterna slut :( ) men idag ska vi banne mig se Edward o Bella :) woohooo
Igår såg vi Eclipse här hemma, så nu har Wasam en liten aning om vad filmen kommer handla om, plus att när jag läste böckerna berättade jag allt, säger han, minns ej :/
hahah kolla in "sneluggen"
Jalla ha en great day, veckan har börjat nice , hoppas den fortsätter så ;)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback