Me lööööve shoes

Hej på er!
yessss Im alive haha :)
behövde en tid off från allt som har med internet o göra :/
Jaha i söndags va det fars dag så jag o mina flickor gick till stan o köpte lite rosor och presenter till Wasam
och Natasha köpte blommor o kort till sin pappa.
Mina bröder kom förbi i söndags oxå så jag gav en present till min bror Alen som oxå är pappa till en söt liten tös, Celinah.
Anyway....
Igår och idag har jag o kussen varit på stan o shoppat, riktigt fina saker har jag köpt :P
...imorrn ska vi på födelsedagsfest.
Mi tia Tania fyller år så vi är bjudna :) ska bli nice o träffa hela familjen o umgås
Köpte en liknande armband från Lindex idag...gillar färgen,
sen köpte jag ett par riktigt söta röda-"mys"shorts från Åhlens ;)
Köpte den här fast i marinblått, vill ha en i röd men har inte kunnat hitta en sån här modell. (från Bik Bok)
Nu står de här sexiga shoes på min önskelista...från Style by Tyra
ohh nu har jag precis pratat i telefon med min vän Ely, på torsdag blir det fika med henne :)
Nae nu ska jag se om jag hittar en bra film o se med älsklingen...
Go natt!!!!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback