Fredagsmys/Tjejkväll

Ikväll hade/har vi en liten "tjejkväll", jag och mina döttrar hehe, nu sover Evangeline.
men jag och Natasha äter gott från McDonals ;)
Älsklingen åkte och köpte lite käk till oss.
Jag åt en god paj oxå. Var riktig sugen på äppelpaj.
Sen satte vi på en tjejfilm.
Tycker jag förtjänar det efter att ha "slitit" hela dagen hemma. Jag  har tvättat och storstädat, de kändes som om de aldrig skulle ta slut, kläder och kläder och mer kläder.

Mormor har hjälpt mig med Angie som tur, hade aldrig fixat de utan henne, min snälla snälla mormor.
Har rensat min garderob men det är fortfarande mycket jag måste göra mig av med.
Anyway riktigt skönt nu o bara ligga i soffan o bara softa framför tvn

Älsklingen är ute med hans kompisar och min bror tyvärr kan jag inte följa med pga att Angie är för liten än.
Häromdan gick vi på bio och hon skötte sig fint i början men sen när hon vaknade efter en liten sovstund började hon gråta och inget fick tyst på henne.
Som tur va det bara 10 min kvar av filmen men vi åkte snabbt som fan och hämtade Angie.
Stackaren vaknade tydligen och kände inte igen hennes fasters hem. Eller hennes faster heller tror jag
Hon grät så mycket när vi kom fram att jag nu vill inte lämna bort henne.
Hon blev lugn så fort jag tog henne i famnen, min lilla ängel...

Anyway imorrn blir det o åka o storhandla och köpa en julgran o lite julpynt tänkte jag.
Hoppas ni har en riktig soft fredagskväll!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback