Mysig fredag

Hej bloggen
Idag har jag bara softat hemma hela dagen.Bajsväder ute juuuuu. Då måste man tända ljus, ha mys och en massa filmer hemma, right?
Anyway idag kom syrran med Alessandro, käka upp han, mi vatito loco!! Sen kom Karin o Jonte förbi med barnen en liten snabbis oxå, alltid lika roligt o träffa de. Önska bara att vi sågs lite oftare, när vi ändå bor så nära hehe...

Älsklingen lagade maten idag o de va himla gött, får se om ja får han o laga nått gott imorrn med hahahah
Ja och eftersom han hade lite "ärenden" idag så passade jag på o se den här komedin idag själv hemma, vi fick en projektor av hans bror , så ja fick hela "bio-känslan" today, allt som fattades va popcorn o läsk, Ikväll blir det säkert ännu en film, men då får han välja ;)


Soft med kärlekskomedi, Ashton är ju ÖGONGODIS!!!!!!

Imorrn händer de inte så mycket, well see vad vi hittar på, just de ska tvätta mattorna vid tio, hmmm OM jag orkar

Nae nu ska jag leka lite med "magen" , bebben har varit betydligt lugn idag, de e mest livlig på kvällen min lilla krabat sparkar o "sträcker" på sig. Har börjat få förvärkar, inte lång tid kvar nu ;)

Jalla nu ska jag slappa ett tag, och sen kolla igenom BB-väskan för tionde gången hehe, vill inte att nått ska fattas i sista minuten ;)

Ha en härlig fredagskväll mina älsklingar!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback