Love my family

Hi sweeties!

Har precis kommit hem efter en härlig eftermiddag hos kussen. Åt världens godaste kaka som hon bakade och skrattade en massa med tia Tania och kussen...  Vi såg på några program om plastikkirurgerna, mycket intressant måste jag säga. Vi pratade om gamla tider och hur jag planerat förlossningen och en massa annat.
Jag o kussen ska börja gå promenader, känner att jag måste verkligen ut o gå nu sista veckorna så bebisen fixerar sig o kommer ut "normalt".


Tack för att du är som du är kuss!! Ändra aldrig på dig!

Nu väntar jag på Wasam som varit o hälsat på sin familj i Hageby, vi kanske kollar på nån film eller däckish direkt, well see ;)

Imorrn LÖN...woohoooo...först betala ALLA räkningar och sen shopping-time!!!


Jalla go natt sötizzar!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback