Lördags-städning

Hola!!!!

Idag e jag på G, kommer plågas sen, de vet jag  men vill passa på medans jag ändå är på topp hehehe...
Vaknade tidigt och gick ner o började tvätta mattor o lite kläder....väckte Wasam som inte va direkt glad (han vaknade väl på fel sida av sängen muppen ;) 
Nu har jag tvättat föntrena hemma o ska lite senare dammsuga o moppa, har lagt den gamla soffan vid ingången så den slängs en gång för alla.
- Varför stressar du? , frågar killen
-Ja för att jag har tröttnat på att tjata i veckor kanske, hahahaha
Så nu har han inget val än o slänga den :P

Min bror kommer hit lite senare, ska bli nice o träffa han o bara sitta o "chilla" o äta gott

jalla vi höres senare, nu ska jag äta nått lite snabbt ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback