It's never over

Shulululu!
Idag har de varit en busy day...
Först sprang jag en massa ärenden på stan, försäkringskassan och sen gick jag förbi o kolla om de "lagat" min Macbook,( som min son hade sönder) hele skärmen sprack för några veckor sen, tur att jag fick ett tips om ett billigt ställe de lagar datorer på , ska betala endast 900 kr. På ett annat ställe kostade flera tusenlappar!!! Aldrig tänkte jag! Fuck it!!!

Nåja datorn va ej klar så de blir o vänta några veckor till :/

Därefter åkte jag upp till Hageby för att gå på min son's utvecklingssamtal, vilket gick bra så jag belönade han med pengar för att han skulle på bio med en kompis. De blev Baksmällan 2. Får se va han säger om den, jag o Wasam tänkte dra på bio i helgen, men vi kan inte bestämma oss riktigt för vilken film de blir ;) well see


Jalla nu ska jag in o se efter älsklingen som idag krockade med moppen, tur att jag inte åkte med han, nu vågar jag absolut inte sätta mig på moppen längre. Stackaren skrapade hela armen och går o haltar och har ont i benet. Tur att han inte bröt något.

Imorrn blir det promenad med kussen ( fan kan knappt gå nu för tiden, får skitont när jag går för snabbt, så vi får väl se hur de går imorrn hahaha)

jalla ha en soft onsdagskväll sötizzar!

ska beställa denna fina halsband nu .....hihihihi

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback