All of my life Where have you been?

Hej bloggen!

Now I'm back... :)
Igår va jag hos barnmorskan och allt gick bra förutom att hon sa att det kan bli tal om kejsarsnitt ifall inte bebisen fixerar sig snart. Det kan bli i sista minuten att den fixerar sig men eftersom jag har ett skadat bäcken så blir det lite komplicerat. Och inte nog med det, men jag blir sövd om det blir kejsarsnitt och det vill jag inte, utan jag vill verkligen föda normalt. Ryggbedövningen kan jag inte heller få pga en skada jag har i ryggen också, sa narkosläkaren.

Men de får bli som det blir, huvudsaken är att min lilla ängel kommer ut välbehållen och frisk.
Det är inte många dagar kvar! Jag har allt klart hemma, vill bara tvätta alla fönster och rensa kläder här och där , så att när bebisen föds är allt fint o rent hemma :)

Nae nu ska jag fixa lite här hemma o sen iväg till läkaren

ha en riktig soft dag!


Kommentarer

shit kuss som du skrev så gör det som krävs bara bebisen kommer ut väl :D You are strong !

2011-05-24 @ 12:08:35
Från: sussi URL: http://ladysuz.blogg.se/

hehe ja eller hur?

2011-05-24 @ 17:29:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback