Aj !

Hej bloggen,
har världens huvudvärk just nu :(

har varit igång hela dagen o är inte särskilt glad, har haft sammandragningar och stickningar i underlivet, blir helt yr så fort en sammandragning kommer. Killen bad mig ringa 1177 och de kopplade mig till förlossningsavd, barnmorskan sa att de va ganska tidigt för så mycket sammandragningar och att jag skulle ta 2 panodil o lägga mig o vila i 2 timmar, skulle de fortsätta så skulle jag återkomma. Men jag kan ju inte bara ligga när barnen är hemma hehe...

Men vi får väl hoppas att de går över för nu är de för tidigt för o åka till förlossningen...

Anyway nu ska jag hjälpa Cristian med läxorna, som i sista stunden måste alltid göra de



riktigt sugen på jordgubbar och baklawa ;)
Kommentarer
Från: lisa

hur går det ?? ingen bebis som kommit?

2011-05-31 @ 14:47:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback