Härlig söndag!

hej bloggen!
Idag har det varit en soft dag även om jag tvättat halva dagen , men de e så skönt o ha allt rent o fint hemma :) Jag har moblerat om i barnens sovrum , så imorrn när de kommer lär de bli riktigt glada :)
Jag har slängt en massa onödigt shit som skräpar ner här o där, gamla leksaker och en massa annat...vill bara rensa allt innan juni, när min bebbe föds, då kommer inte tiden räcka till känner jag.
Idag kom syrran o hälsade på med Alessandro, han har blivit så stor, älskar den lilla krabaten hehe. Vi käkade o kolla på film "You again", siså
Nu ska jag o älsklingen kolla på Jackass o sen zzzzzz.....
Imorrn jobb och kanske hinner o dra o fika med Zelia, well see
GO NATT!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback