Contigo hasta el fin del mundo


Idag fick vi besök av Amanda, hennes bror, Joel och Jonte. Bara Karin fattades :(
Det va roligt med tjejsnack och lite fika :)
Anyway killar pch spel...helt sjukt, Killarna satt som fastklistrade framför tvn. Nu sitter min kille med x-boxen och snart kommer min son och hans kompis och de ska sitta uppe hela natten och spela...hmmm....nice...va ska jag hitta på? :/
Kanske läsa eller nått...

Broshan kom förbi en stund under dagen, nu ska vi bli grannar snart...nice ;)
Nae är glad över den här dagen även om jag o killen va lite osams en stund, men de e sånt som hör till "sambo-livet"
Right?
Pratde med mormor innan i över en timma, hon blev så glad att prata med Jonte oxå och att höra att vi alla mår bra. Saknar henne! Bara en månad kvar mommo, sen är du hemma hos oss!

Jalla ha en trevlig lördagskväll!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback