Barnvagnen

Syrran kom förbi häromdan med den här klockrena vagnen till min bebis, (hon gav en till mig för länge sen men den här var 100 ggr finare ;)

Men jag la en skötväska som hon kritiserade direkt hahaha, så imorrn tänkte jag köpa den här klockrena väskan, den får bli skötväskan, tycker den är cool , eller?

Så nu är BB väskan klar o allt är på plats för att min lilla ängel ska födas, idag har jag haft väldigt mycket sammandragningar. De kommer oftare och starkare men får hålla ut tills de riktiga värkarna kommer o sen åka till förlossningen för jag pallar inte att bli hemskickad.

Jalla nu ska jag fika med älskli8ngen o vänta på att Cristian kommer hem, , min lilla princessa kommer imorrn :)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback