Torsdag

Hej alla glada...

idag åkte vi hela dagen till Hageby och firade Wasam´s systers födelsedag

Wasam koncentrerad i sitt samtal

Just de, fångade "S`t" han tatuerade igår, tyckte han kunde ha gjort den liiiite större, mitt "W" är mycket större ju...men som han säger "-du är aldrig nöjd" hahahah, så jag ska inte klaga
Hos svärmor

-Baby somna inte, vi kom ju precis ;)

Födelsedagsbarnet...Basma fyllde 29 år idag...Grattis

Wasam´s mamma


På väg hem till Marielund


Syskonen Noaman

Just de får inte glömma maten, fan va gott de va, riktigt mättande måste jag säga oxå

Mums...tårta

Jalla nu ska jag ta ett bad o några alvedon o sen vips i säng...Är riktigt trött och magen känns tung, har förvärkar, hoppas nått händer inatt ;) well see....annars kan de bero på "storstädningen" jag gjorde hemma imorse, nu känns allt mycket fräshare hemma oxå ;)

Självklart har jag allt klart för att åka iväg till BB ifall nått händer under natten. Wasam måste bara ta allt o ringa taxi hehehhe

Skötväskan, min väska och bilbarnstol...mmm...måste kanske kolla igenom väskorna EN sista gång så inget fattas hehehhehe
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback