Sommaren är kort, det mesta regnar bort,....lalalala


Vart tog sommaren vägen??
Aja de hjälper inte så mycket o klaga på den svenska sommaren utan jag får väl göra de bästa av de ist, eller nått.... :/
Kanske se på nån bra film, mysa och bara softa hemma :) eller läsa nån bok...
Just nu läser jag den här
"Varför gråter inte Emma"
Varför gråter inte Emma? är en djupt skakande skildring om att förlora allt men också om att hitta kärlekens läkande kraft.







Anyway igår blev det en massa tvätt,
de värsta var att jag hade tagit fel på tiden,
vi hade tid klockan två och inte halv sex,
jag fick panik när wasam bar ner all tvätt o där stod jag som ett stort frågetecken hahaha...
Som tur har man riktigt goda grannar som gav mig deras maskiner, annars vet ja fan va jag hade gjort...

Vill gärna ha allting rent o fint hemma innan förlossningen
När lillplutten bestämmer sig för att komma ut hehehe,
men jag måste sluta stressa och ta en sak i taget...

Nae nu ska jag fortsätta med mitt....

ha de gött

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback