Love my life

Hej på er!
Nae har blivit riktig dålig på att uppdatera bloggen, men så blir de när man har en nyfödd bebis hemma ;)
Min lilla angel fyllde en månad för 3 dagar sen och hon har blivit riktig stor o fin som ni ser.
Häromdan gick vi till BVC för en återkontroll.
Evangeline väger numera 4650 och är 54,5 cm lång. Helt sjuk hur hon bara växer o växer hehe
Hon sover fortfarande väldigt mycket på dagarna men ibland är hon vaken på nätterna o då måste man vara vaken med henne...men det är lugnt för hon ligger mest o bara tittar så jag passar på o gosa extra mycket med henne...
Igår kom Alessandro o hälsa på sina kusiner. Han har blivit så söt min lilla tjockis...längtar tills jag får se han igen
På kvällen åkte vi till killens familj o åt "dolmar" gött...de blev lite sent men som tur har vi egen bil nu, så vi slipper vänta på spårvagn o de shitet.
De blir jobbigt på vintern när man har barn o ska åka hem sent.
Det va antingen en bil eller semester, tro mig allt jag vill är att åka bort en vecka o andas in luften vid havet, känna sanden mot tårna, bada i havet , äta gott i nån uteservering, bara se en massa människor som är ute efter en enda sak...
ha så roligt man kan och njuta av varje sekund man är där.
Jag ville till Mallorca, har en god vän där som jag inte sett på längeee....
men som sagt ...de blev bilen ist :(
Saksamma...de kommer, vi kanske kan åka i höst , de e fortfarande varmt där annars blir det nästa år ;)
Tråkigt bara att den här f*ttsommaren är på väg att ta slut här i Sverige verkar de som...fan man kan ju räkna dagarna med fingrarna de dagar de har varit sol och riktigt skönt väder, right?
Ja vad händer mer i mitt liv...förutom att jag känner mig som världens lyckligaste ;) med min lilla familj...
inte mycket...mestadels hemma med barnen.
Träffar min kusin när hon har tid, stackaren jobbar hela sommaren, om nån behöver semester är det du gatita hahaha.
Min vän Karen kom o hälsade på för några veckor sedan, de va riktigt soft o se henne o hennes små flickor.
Miss u wuaxi
Nae nu ska jag passa på o ta en snabbdush...idag är det storstädning och en jävla massa tvätt som väntar :/
ha en trevlig helg sötisar!!!
Kommentarer
Från: Anonym

har du tänkt byta header nu när du har din evangeline?

2011-07-29 @ 22:12:18
Från: susan URL: http://ladysuz.blogg.se/

ja de vill jag men vet inte riktigt hur man gör :/

2011-07-30 @ 14:21:37

shh du anar inte kuss hur mkt ja skulle vilja åka men men får se när det blir av....ska vi på stan på måndag?

2011-07-30 @ 23:05:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback