Grattis till oss

Ja de va ett tag sen man blogga, ska passa på nu när jag har städat hemma o lillan sover. Hon är så lugn att man måste väcka henne för att se hennes vackra ögon. Hon bara sover o sover min lilla "Törnrosa" hehehe....

(här sover hon med sin pappa)

Jag fyllde år i måndags, grattis till mig hehehe, 30 år...oj de kändes... men jag har verkligen levt livet, kan inte påstå annat, nu har tiden kommit då jag ska bara vara mamma och ta hand om min familj, kan inte tänka mig annat. Är i mina bästa år och kunde inte vara lyckligare än just nu :)


Min pojke fyllde oxå år, han fyllde 12 år i onsdags, min stora pojke...Grattis min lilla älskling

Vi ska fira oss på tidag, familj och vänner är välkomna ;)

Nu ska jag softa med min lilla familj. Imorrn blir det tvätt :/ en masssssa tvätt...buhuuu

Kommentarer
Från: geri

Gumman Grattis till er =) hon e underbar.. det bara lyser om dig o den stolta pappan...skönt att ni båda mår bra o att allt gick bra.. Pussa den lilla ängel från mig, hoppas vi kan träffas snart...

Många kramar.

2011-07-15 @ 19:12:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback