Bus

Idag har det varit en klockren dag!
Fick en lång sovmorgon med min lilla princessa, riktigt skönt va det
Vi åkte o hämtade min stora princessa och åkte iväg till Busfabriken...hade en riktig härlig dag med mina änglar där. Älsklingen busade också och jag kände mig som en åttaåring, vi lekte med barnen och spelade basket, pingis och hoppade och studsade runt där i några timmar. Därefter åkte vi en snabbis till Hageby och nu är vi hemma och ska ha en myskväll...softish....
Hon har blivit så stor min fina flicka...
Den här nallen fick hon av nån i Busfabriken..han sa
-till den nyfödda lilla flickan,vi har bara pojkar...hon har redan börjat få "I love you" nallar av killar  hahahah
Kommentarer
Från: Anonym

Vad fina bilder <3 kram

2011-08-09 @ 14:01:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback