Amor gitano

Hej bloggen, har haft en liten bloggpaus...de behövdes ;)

sitter hemma idag med världens ryggvärk, fan att de ska vara så... :/ hoppas de släpper o inte blir värre. Anyway idag ska jag bara ta det lungt hemma med killen. Igår kväll kändes de första sparkarna från vår lilla bebis, de va så mysigt, man blir helt rörd ju hehe...Den rör sig för fullt och jag vill bara att tiden ska rinna iväg så jag kan hålla min lilla ängel i min famn... Är just nu i vecka 17  och vi har ultraljud den andra feb. Mina humörsvängningar är borta helt. Skönt, har börjat med järntabletter oxå.

En annan sak som är riktigt roligt och jag ser fram emot är att min underbara mamiii kommer nästa vecka, ska bli så skönt o bara se henne o krama om henne. Saknat henne så himla mycket, barnen speciellt Natasha har saknat henne massor oxå. Vill att mormor kommer, miss her soooo much 2!

Imorn ska jag träffa broshan o kanske ta en fika eller nått på stan, well see. Skönt att han e hemma oxå. Barnen blev så glada när han kom hit häromdan med de finaste presenterna :)

Annars har det väl inte hänt särskilt mycket, varit o hälsat på Karin o Jonte, vi åt pizza o kolla på film ihop, igår va ja o wasam hos hans mamma o hälsade på oxå och i helgen kanske vi åker o bowlar med några vänner :)

jalla ha en underbar dag!

 

ps. I do miss you

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback