Hold my hand

Hej bloggen!
imorrn måndag...bläää...jobb o jobb ...jaja va ska man göra
Men jag har haft en sån himla skön helg jag haft med min älskling, bara vi två...<3
Vi har spelat spel i datorn i timmar hahaha,ätit gott, pratat en massa o bara skrattat. Nu ska vi se om vi hittar en bra film o bara softa till.
Om några dagar kommer min underbara mamiii, saknat henne såå himla mycket....vi har så mycket o prata om ;) Natasha kommer bli överlycklig när hon ser henne, jag har beställt en tårta till min bror , han fyllde år fredags, , jag vill att mamma o alla vi ska vara samlade o fira han hos mig :) presenten köper vi på tisdag till han ;)
<3
Jalla nu ska jag mysa med min baby!
go natt sötisar!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback