Söndagsmys

Äntligen börjar jag må lite bättre, har varit sjuk o sängliggande i flera dagar, Jag har väldigt dåligt immunförsvar men nu med bebisen i magen hamnade jag i sängen t.o.m .
Nåja igår mådde ja lite bättre så jag o killen gick till en vigsel i rådhuset. (Blev själv riktigt sugen på att gifta mig där, det gick snabbt o va riktigt mysigt) Det var min killes farbror som gifte sig, det va riktigt trevligt, efter det åkte vi hem till de i Hageby o åt gott. På kvällen gick vi hem till Wasams mamma o hälsade på.
Idag är det storstädning hemma o garderobsrensning, en film ikväll maybe?
Jalla nu ska jag softa det är ju söndag hihhi
ps. igår köpte vi lite I love dad, I love mum bodys från Hm, så himla söta ;)
ps. tack mami för att du är som du är..te amooo!!!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback