me and you my love

Hi there,
nu är jag riktigt sugen på en film, så jag o älsklingen ska kolla på den här filmen...älskar action filmer, speciellt med Jason Statham höhöh
Anyway...idag har det varit en riktigt soft dag. Min kusin kom o åt med oss o de va så trevligt o träffa han efter så lång tid. Mamma hjälpe mig o flytta allt från barnens sovrum in i "mitt", vi bytte rum med andra ord hehe... Nu har vi gott med plats, spjällsängen är på plats och även datorbord :)
Jalla de börjar bli sent o jag ska upp o jobba imorrn, ska upp vid 6 :/ don't like it men men. Bara bebisen håller sig lugn, har haft jätteont i magen idag, sammandragningar och ont i ryggen. Mamma har gjort allt jobb idag men jag har varit stressad eller nått... :/
Go natt sötisar!!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback