I don't feel love in the air

Vilken jobbig dag hittills, hoppas den blir bättre...de känns som om jag vaknade på fel sidan av sängen. Hade en mardröm och sen vet inte men allt verkar störa mig. Jag står inte ens ut med mig själv. Känner mig ful, stor och klumpig, har svårt att andas och har ingen ork till någonting. Vill ha en day off ! Bara ligga på en strand och titta upp mot en klarblå himmel utan någon som helst ansvar eller en massa måsten, EN ENDA DAG!!!
Allt jag vill ha just nu är att någon håller om mig och bara säger du är vackrare än någonsin, du med din fina fina mage...

Men antar att det är för mycket begärt av vissa


Kommentarer
Från: Karin URL: http://karinss.blogg.se/

Du är säkert jättefin =) !! Va länge sen nu igen , hoppas allt är bra gumman . Får ses snart så jag får se magen :D

Kramar till dig

2011-02-23 @ 18:02:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback