Härlig tisdag

Sitter o softish med min lilla sessa efter en riktig god lunch, härligt o ha en mästerkock hemma som lagar världens godaste mat hehe. Love u babe! Väntar på syrran o min älskade lille alessandro som jag inte sett på evigheter pga min jobbiga förkylning. Mina bröder kanske skulle komma förbi o hälsa på senare oxå, länge sen jag träffade de oxå.
Jalla nu ska jag vila min stora mage, ska lägga upp lite bilder på min mage, som blivit enorm hahaha, har gått upp 5 kg hittills men äter som en kossa och barnets sparkar känns starkare för varje dag, igår natt kunde jag inte somna pga barnet rörde sig hela tiden. Sen vakna jag vid fem o somna vid sex, barnet sparkade o sprattlade som bara dän hehe...
Längtar o ha dig i min famn mi cosita...
Te quiero mi corazon!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback