Onsdag...

Hola!
Snacka om träningsvärk...vaknade idag och kunde knappt gå upp eller lyfta på armarna.
Vad fan gjorde jag igår tänkte jag, jag tvättade bara hela dagen....
från 10- 18.
Ehhh hellooooo....hahaha
Inte undra på att jag har ont i hela kroppen, springa upp o ner hela dan o bära hit o dit o hänga en MASSA kläder.
Ja där har vi svaret alltså....
Så nu unnade jag mig en god frukost, te med apelsin smak som älsklingen köpt hem, riktig god och lite mackor!
Ska vika en massa tvätt sen o bara "vilish"
Igår fick vi hem våran snygga stooooora soffa, de känns som om den tar över hela vardagsrummet här, men fasiken vad skön o snygg den är :)
Får moblera om hemma så det inte ser så "trångt", annars är vi mycket nöjda ;)
Så här ser den ut....får ta lite bilder på vårat vardagsrum/soffa vid ett senare tillfälle
Vi åkte till Ingelsta och passade på o köpa en liten adidas dräkt till min sessa, 180 kr bara i Stadium Outlet.
Ett riktigt fynd tyckte jag...
Vi tog på henne den direkt igår och hon smutsade ner den när hon skulle äta lite gröt, så den åkte raka vägen i tvätten innan vi hann ta en bild på henne med dräkten hehehe
Jalla ha en fortsatt trevlig dag!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback