Julen....

Ikväll ska jag sätta mig ner och börja planera julen...helt sjukt vad snabbt tiden går....
nästa söndag, ja då är det jul...
Som tur nehöver jag inte tänka på klädseln, för det är "fixat" för flera veckor sen hehe.
Jag fyndade 2 riktigt snygga klänningar i tradera, en kort röd Armani klänning, till julen tänkte jag
och en Jovani klänning, den vackraste klänningen jag sett, med paljetter och stenar.
De sitter perfekt.
Ibörjan visste jag inte riktigt om ja skulle köpa de, men kussen peppade och hjälpte mig hehehe.....
Anyway, den 24:e tänkte vi äta hemma med barnen och öppna våra julklappar, sen åka och hälsa på våran familj, om jag har räknat rätt och de blir som jag vill ska vi åka till 4 hem och umgås o lämna julkpappar :)
kanske blir lite stressigt, men vi får väl göra så gott vi kan.
Man vill ju vara nära sin familj...
Nyår har vi inte planerat alls, så well se vad vi hittar på....
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback