Älskling

hej hopp
Nu har jag ringt till barnmorskemottagningen och beställt tid för efterkontoll.
Känns bra att få de gjort, nu kan jag få svar på 1000 frågor.Jag vill veta hur mitt järnvärde ser ut
Jag är trött hela tiden och vill sova hela dagen känns de som. Vad kan det bero på?
Hoppas det bara är en period för jag måste ha energi för att klara av hemmet, barnen OCH mannen ;) hehehe

Evangeline har börjat le när man pratar med henne och får fram de sötaste småljuden i världen...
*aguuu* , säger hon eller*agaaa*
Det märks att hon vill  börja prata.
Och hennes leende är det finase som finns på morgonen, hon har en smilegrop och de ser extragulligt ut
Hon är så nyfiken av sig också, vill se allt och är fortafarande väldigt lugn (som tur).
Men när hon är hungrig eller trött, ja då tar hon i och skriker så att hon blir alldeles röd i hela ansiktet
så himla söt...
Idag åker min stora princessa till sin pappa...
Evangeline kommer sakna storasystern som lekt och sjungit för henne varje dag
imorrn ska jag till stan, vill shoppa en massa!!!
Får kolla igenom vad jag behöver så att jag inte hämtar hem en massa onödigt
Men nya underkläder är ett måste hemma, ut med de gamla och in med det nya
Min och älsklingens favvo-underwear
Tänkte köpa lite kläder till barnen också, får se vad vi hittar...
hittade de här snygga fårskinnboots till Angie, billiga, de kostade 699:- innan
och nu kostar de 299:- men de fanns inte i hennes storlek, typisk
Precis när man tror att man är på väg att göra världens kap
Jag föll för de här till Angies spjällsäng oxå
jalla ha en fortsatt härlig dag!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback