BVC och shopping

Hej på er!
Igår var vi på BVC med Evangeline, hon väger numera 5140 och är hela 56,5 cm lång.
Hon ligger lite över kurvan både i vikt och längd. Hon växer snabbt min lilla princessa :)
På väg till BVC
Storasystern Natasha och lilla Evangeline
Min fina stora flicka
Lilla jag ;)
Efter BVC gick jag och flickorna med kussen oxå till stan på en liten shoppingrunda.
Det blev en present till älsklingen och en läppstift till moiii...såklart
Han behövde en deo och jag älskade doften av Hypnose så de fick bli denna,
Gick förbi Style by Tyra och va bara tvungen och köpa den här klockrena diademen,
bilden gör den inte rättvisa dock.
Örhängena och ringen är oxå därifrån
men kvaliteten på ringen va keff tyvärr,
hade på mig den i en timme och mitt finger blev svart direkt
Tråkigt men med tanken på priset kan man väl inte klaga direkt...
Jalla nu ska jag lägga mig...go natt sötizar!!!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback